Podstrona: Publikacje / Wizytówka pracownika PRz

Publikacje

Monografie

  • Opresyjność sieci sprzedaży w kontekście wdrażania strategii omnichannel, Oficyna Wydawnicza PRz, Rzeszów 2019.
  • Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations. Analizy, tendencje i uwarunkowania, Oficyna Wydawnicza PRz, Rzeszów 2019. Współautor D. Tworzydło. P. Szuba.

Redakcja monografii

  • Informacje prasowe: czynniki determinujące skuteczne relacje z mediami, Oficyna Wydawnicza PRz, Rzeszów 2021. Współautor D. Tworzydło, S. Gawroński.
  • Wyzwania logistyki, Oficyna Wydawnicza PRz, Rzeszów 2021. Współautor T. Olejarz.

Rozdział w monografii

  • IT Instruments Used in The Omnichannel Retail Strategy to Fulfil General Data Protection Regulation Requirements [w:] Soliman K.S., Innovation Management and information Technology impact on Global Economy, IBIMA, Cordoba 2021. Współautor W. Lewicki.
  • Błędy w budowaniu informacji prasowych [w:] Życzyński N., Tworzydło D, Gawroński S., Informacje prasowe: czynniki determinujące skuteczne relacje z mediami, Oficyna Wydawnicza PRz, Rzeszów 2021. Współautor D. Tworzydło, S. Gawroński.
  • Leading Approaches to Increasing the Efficiency of the Inventory Process in the Retail Network [w:] Strielkowski, W., Sustainable Leadership for Entrepreneurs and Academics, Springer Nature Switzerland AG, Switzerland 2019. Współautor T. Olejarz.

Artykuły naukowe

  • An increase of the region's competitiveness through effective tourist product management: an example using the thematic trail, Humanities and Social Sciences, Publishing House of Rzeszów University of Technology HSS 27 (1)/2020. Współautor A. Nizioł.
  • Profile of public relations practitioners in Poland - based on research results, Central European Journal of Communication, Vol. 29, Issue 3(24)/2019. (SCOPUS). Współautor D. Tworzydło, P. Szuba.
  • IT Support for the Goods Reallocation Process in Textiles - Based Fashion Retail, FIBRES & TEXTILES in Eastern Europe, Issue 6 (138)/2019. (SCOPUS). Współautor A. Gazda, J. Woźniak.
  • Marketing environment and marketing management of universities in Ukraine: national and regional dominants, Innovative Marketing , Vol. 15(1)/2019. (SCOPUS). Współautor Y. Petrunia, V. Chentsov, V. Petrunia.
  • Oppressive industry in the context of managing an image crisis, Humanities and Social Sciences, Wydział Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej HSS 26 (1)/2019. Współautor D. Tworzydło.
  • Influencerzy jako wsparcie dla kampanii public relations, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, Vol. 29 (3)/2019. Współautor D. Tworzydło, M. Wajda.
  • Sfery zadaniowe public relations w firmach przemysłowych – analiza wyników badań, Naukowy. Przegląd Dziennikarski 26 (2)/2018. Współautor D. Tworzydło, P. Szuba.
  • Monitoring the process of anodising of VW70U pistons using the control chart, Metalurgija,57 No.4/2018. (lista A, SCOPUS). Współautor A. Gazda, A. Pacana.
  • Logistics management in crisis situations, e-Journal VFU, Issue 11/2018, Współautor T. Olejarz, I. Britchenko.
  • Strategy of expanding the range of goods based on the prices of competitors in the retail network, Proceedings CLC 2018 - Carpathian Logistics Congress, TANGER Ltd., Czech Republic 2018. (WoS). Współautor T. Olejarz.
  • Support the logistics process through information system [w:] CLC 2017: Carpathian Logistics Congress ‐ Congress Proceedings, Martin Straka (red), TANGER Ltd., Ostrava 2017. (WoS). Współautor A. Gazda, T. Olejarz.
  • An improvement of inter-branch communication in the process of explaining the discrepancies in deliveries. The 5th European Interdisciplinary Forum 2017 (EIF 2017), Wilno 2017, (WoS). Współautor G. Ostasz , T. Olejarz.
  • Wsparcie analizy FoodCost przez zintegrowany system Zarządzania, Modern Management Review, vol. 22 (XXII), nr 24 (4)/2017. Współautor A. Nizioł.
  • Military economic branches in the logistic military system - historical approach, [w:] CLC 2016: Carpathian Logistics Congress ‐ Congress Proceedings / Feliks Jerzy (red.), TANGER Ltd., Ostrava 2016. (WoS). Współautor A. Gazda, T. Olejarz.
  • Wsparcie procesu zamawiania przez nowoczesny system informatyczny, Czasopismo Logistyka 6/2015. Współautor T. Olejarz.
  • Percepcja a rzeczywiste wyróżniki przedsiębiorstw rodzinnych, „Ekonomia i Zarządzanie” 2014, vol. 6, nr 3. Współautor R. Zajkowski.
  • Analiza wybranych aspektów planowania wizerunkowych działań strategicznych i operacyjnych w kontekście polskich firm, „Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowka” 2014, vol. 48, nr 1. Współautor D. Tworzydło.
  • Nowoczesna i skuteczna strategia promocji samorządu przy użyciu Macierz Celów Wizerunkowych oraz technologii QR-Kod [w:] Innowacje i komunikowanie w samorządzie – trendy i perspektywy, Newsline, 2012. Współautor D. Tworzydło.
  • Problemy rozwoju franczyzy bankowej w Europie na tle sytuacji w Polsce [w:] Kicia M., Zeszyty Naukowe Studentów i Doktorantów Wydziału Ekonomicznego UMCS w Lublinie, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Lublin 2010.
  • Pomiar efektów w procesie komunikacji samorządu z otoczeniem rynkowym [w:] Tworzydło D., Kuca P., Relacje z mediami w samorządach. Teoria i praktyka, Newsline, 2010.
  • Metoda sferyczna i płaszczyznowa obliczania luki wizerunkowej [w:] Tworzydło D., Chmielewski Z., Public relations w czasach mp3 oraz Internetu, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2008. Współautor D. Tworzydło.
  • Kryzys w relacjach z kooperantami zagranicznymi – metody zapobiegania, referat został opublikowany w materiałach pokongresowych, wydawnictwo z VI Kongresu Public Relations, Rzeszów 2007.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję